Variasi Hidup Kami

Kisah harian utk kenangan.Ayah,Ummie,Haziq dan Nisa
<< November 2017 | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 >>
JOM JENGUK DAPUR
Periuk Belanga Ujen
LINKS
PROFILE
SEARCH
<< Haziq "Lelaki VS Perempuan" | main | Haziq & Nisa >>
スポンサーサイト

一定期間更新がないため広告を表示しています

| スポンサードリンク | - | - | - |
Aku , Dia dan Pinggan
Semalam terdengar berita di radio mengenai seorang isteri yang makan racun sebab suami tak bagi dia beli set pinggan baru..alahaiiii...pendeknye akal..
Sampai macam tu sekali...Tak perlu la mengulas panjang pasal tu...nak citer kat sini xcident malam tadi.

Masa kejadian aku tengah sibuk buat kek lapis untuk tempahan

Hubby : Jen..esok kita beli pinggan baru nak
Aku : Pinggan baru ? untuk sapa ?
Hubby : Untuk kitalah
Aku : Okeylah...saya kalau boleh nak pinggan macam omputeh tu..design cantik..walaupun kaler putih jek...yg berat2 tu aaa.kat tesco pun lawa2..tapi jual sebjik-sebijik..mahal le kot..bla bla bla..
Hubby pandang muka aku terus diam..dan aku teruskan buat kerja...
tak lama lepas tu aku tgh melepaskan lelah lepas masukkan adunan kek...

Aku : Yang...esok kita nak gi mana beli pinggan?

Hubby angkat muka dari baring

Hubby : Saya ingatkan kalau awak cakap.."tak boleh" saya nak
cakap la saya nak makan racun,,,


aku punyalah gelak...saboojelah..dia nak bergurau...aku nie punya la
serius..patut la dia pandang aku terkelip2 masa aku dok mention aku nak
pinggan apa.....hampeh betuiii...

baru berangan nak tukar pinggan mangkuk...dah boring le tgk yg
lama...kekekekekekek..

Nak kena tuntut ke idak nie..hahahahahha
| ujen | Aku | comments(0) | - |
スポンサーサイト
| スポンサードリンク | - | - | - |